Умови співпраці
Оформлення і уточнення замовлення
Нетермінові замовлення краще оформляти на сайті, або відправляти на e-mail. Термінові замовлення (особливо в сфері B2B) потрібно дублювати по телефону. Будь які питання стосовно товарів і замовлень можна задавати на сайті в формі зворотного зв’язку, на сторінці в Фейсбук або відправляти на електрону пошту.
Умови оплати
Передплата на наш банківський рахунок – це найбільш прийнятний і популярний спосіб оплати Вашого замовлення. Ми платники ПДВ, надаємо повний пакет документів для юридичних осіб.
При відправках Новою Поштою необхідно попередньо оплатити за товар (або вартість доставки в дві сторони, як гарантія надійності замовлення покупця). При доставках по місту Київ і області транспортом продавця, можлива оплата при отримані замовлення.
Умови і терміни доставки замовлення
По Україні доставка здійснюється перевізниками (Делівері, Нова Пошта та ін.)
Політика повернення коштів
Прийнятий покупцем товар назад не приймається, оплачені кошти не повертаються.
Графік роботи:
- Понеділок
- 09:00 – 17:30
- Вівторок
- 09:00 – 17:30
- Середа
- 09:00 – 17:30
- Четвер
- 09:00 – 17:30
- П’ятниця
- 09:00 – 17:00
- Субота
- Closed
- Неділя
- Closed
Категорії товарів:
- ВОДОПІДГОТОВКА 13 товарів
- ОБЛАДНАННЯ 6 товарів
- СКОТЧ/СТРЕТЧ 8 товарів
- Cкотч пакувальний 4 товари
- Cтретч плівки 4 товари
- СТРЕПІНГ 35 товарів
- Інструменти і аксесуари 14 товарів
- Стрічки пакувальні 21 товар
- Товари для дому і офісу 7 товарів
Залишити відповідь